Miejsce, termin i koszt
Miejsce konferencji Termin konferencji Koszt uczestnictwa
Miejsce konferencji – Centrum Konferencyjne Panorama
Hotel Panorama położony jest w centralnej Polsce, w spokojnej miejscowości Mszczonów w województwie mazowieckim. Lokalizacja w centralnej części kraju, przy drodze krajowej nr 8 na trasie Warszawa – Katowice, jest wielkim atutem ułatwiającym dojazd na konferencję szerokiej grupie Uczestników z całej Polski.
Lokalizacja
Odległości od wybranych miast w Polsce:
- Warszawa – 45 km
- Łódź – 96 km
- Katowice – 240 km
- Poznań – 250 km
Na miejscu dostępny jest dla Gości bezpłatny parking.
Hotel Panorama to profesjonalny ośrodek konferencyjno-biznesowy. Dysponuje 20 salami konferencyjnymi, których kompleksowe wyposażenie pozwala na organizację nawet największych przedsięwzięć.
Hotel oddaje do dyspozycji Gości 89 komfortowych pokoi, które posiadają ten sam, nowoczesny styl. Wyposażone są w telewizję satelitarną, telefon, bezprzewodowy Internet oraz łazienkę z prysznicem. Również gastronomia hotelu stawia go na najwyższym poziomie. Przestronna i elegancka restauracja ugości Państwa podczas posiłków. Mamy nadzieję, że czas spędzony na konferencji będzie dla Państwa nie tylko okazją do pogłębienia swojej wiedzy na temat innowacyjnej szkoły XXI, ale także miłą chwilą spędzoną w przyjaznym otoczeniu.
Wraz z obsługą hotelową dołożymy wszelkich starań, aby konferencja Dyrektor XXI wieku była doświadczeniem zarówno ciekawym, jak i wartościowym. Mamy nadzieję, że zadowolenie z wydarzenia przełoży się na chęć Państwa uczestnictwa w kolejnych edycjach konferencji.
Galeria zdjęć Hotelu Panorama
Więcej zdjęć znajdą Państwo na stronie www.hotelpanorama.pl – zapraszamy!
Mapa dojazdu
Hotel Panorama
ul. Tarczyńska 109a
96-320 Mszczonów
tel. (46) 857 60 60
Termin konferencji
Konferencja Dyrektor XXI wieku – mobilność, bezpieczeństwo, innowacyjność odbędzie się 12-13 kwietnia 2013 r.
Zapisy na konferencję już ruszyły i będą trwały do 5 kwietnia lub do osiągnięcia limitu Uczestników, który wynosi 200 osób! Jednak warto zarejestrować się już dziś – do 10 marca obowiązuje promocyjna cena uczestnictwa w spotkaniu – tylko 495 zł!
Koszt uczestnictwa
Koszt uczestnictwa obejmuje:
- zakwaterowanie w komfortowych pokojach 2- lub 3-osobowych – każdy z łazienką, telefonem, telewizją satelitarną i bezprzewodowym Internetem;
- udział w panelu wykładów podczas pierwszego dnia konferencji;
- udział w panelu seminariów w drugim dniu spotkania – Uczestnik będzie mógł wybrać indywidualną ścieżkę tematyczną;
- pełne wyżywienie – śniadanie, przerwy kawowe, 2 obiady;
- uroczystą kolację bufetową z licznymi niespodziankami;
- parking;
- komplet materiałów konferencyjnych.
Warto zapisać się już dziś!
Do 10 marca obowiązuje promocyjna cena uczestnictwa w konferencji Dyrektor XXI wieku – 495 zł brutto za osobę!!!
Liczba uczestników | PROMOCYJNA cena brutto | STANDARDOWA cena brutto |
(z tej samej placówki oświatowej) | przy rejestracji i wpłacie do 10 marca 2013 r. | przy rejestracji i wpłacie po 10 marca 2013 r. |
1 osoba | 495 zł | 595 zł |
Więcej niż 1 osoba | 450 zł/osoba | 550 zł/osoba |
Jeśli z danej placówki zarejestruje się więcej niż jedna osoba, koszt uczestnictwa każdej z nich wyniesie tylko 450 zł brutto za osobę!
Standardowa cena (po 10 marca) za udział w konferencji dla jednej osoby to 595 zł brutto. Przy udziale w konferencji więcej niż 1 osoby z danej placówki koszt to 550 zł brutto za osobę.