Miejsce, termin i koszt

 

Miejsce konferencji           Termin konferencji             Koszt uczestnictwa

 

Miejsce konferencji – Centrum Konferencyjne Panorama

Hotel Panorama położony jest w centralnej Polsce, w spokojnej miejscowości Mszczonów w województwie mazowieckim. Lokalizacja w centralnej części kraju, przy drodze krajowej nr 8 na trasie Warszawa – Katowice, jest wielkim atutem ułatwiającym dojazd na konferencję szerokiej grupie Uczestników z całej Polski.

LokalizacjaOdległości od największych miast Polski

Odległości od wybranych miast w Polsce:

  • Warszawa – 45 km
  • Łódź – 96 km
  • Katowice – 240 km
  • Poznań – 250 km

Na miejscu dostępny jest dla Gości bezpłatny parking.

Hotel Panorama to profesjonalny ośrodek konferencyjno-biznesowy. Dysponuje 20 salami konferencyjnymi, których kompleksowe wyposażenie pozwala na organizację nawet największych przedsięwzięć.

Hotel oddaje do dyspozycji Gości 89 komfortowych pokoi, które posiadają ten sam, nowoczesny styl. Wyposażone są w telewizję satelitarną, telefon, bezprzewodowy Internet oraz łazienkę z prysznicem. Również gastronomia hotelu stawia go na najwyższym poziomie. Przestronna i elegancka restauracja ugości Państwa podczas posiłków. Mamy nadzieję, że czas spędzony na konferencji będzie dla Państwa nie tylko okazją do pogłębienia swojej wiedzy na temat innowacyjnej szkoły XXI, ale także miłą chwilą spędzoną w przyjaznym otoczeniu.panprama3

Wraz z obsługą hotelową dołożymy wszelkich starań, aby konferencja Dyrektor XXI wieku była doświadczeniem zarówno ciekawym, jak i  wartościowym. Mamy nadzieję, że zadowolenie z wydarzenia przełoży się na chęć Państwa uczestnictwa w kolejnych edycjach konferencji.

Galeria zdjęć Hotelu Panorama

Więcej zdjęć znajdą Państwo na stronie www.hotelpanorama.pl – zapraszamy!

Mapa dojazdu

Hotel Panorama

ul. Tarczyńska 109a

96-320 Mszczonów

tel. (46) 857 60 60

 


Wyświetl większą mapę

 

Termin konferencji

Konferencja Dyrektor XXI wieku mobilność, bezpieczeństwo, innowacyjność odbędzie się 12-13 kwietnia 2013 r.

Zapisy na konferencję już ruszyły i będą trwały do 5 kwietnia lub do osiągnięcia limitu Uczestników, który wynosi 200 osób! Jednak warto zarejestrować się już dziś – do 10 marca obowiązuje promocyjna cena uczestnictwa w spotkaniu – tylko 495 zł!

 

Koszt uczestnictwa

Koszt uczestnictwa obejmuje:

  • zakwaterowanie w komfortowych pokojach 2- lub 3-osobowych – każdy z łazienką, telefonem, telewizją satelitarną i bezprzewodowym Internetem;
  • udział w panelu wykładów podczas pierwszego dnia konferencji;
  • udział w panelu seminariów w drugim dniu spotkania – Uczestnik będzie mógł wybrać indywidualną ścieżkę tematyczną;
  • pełne wyżywienie – śniadanie, przerwy kawowe, 2 obiady;
  • uroczystą kolację bufetową z licznymi niespodziankami;
  • parking;
  • komplet materiałów konferencyjnych.

Warto zapisać się już dziś!

Do 10 marca obowiązuje promocyjna cena uczestnictwa w konferencji Dyrektor XXI wieku 495 zł brutto za osobę!!!

Liczba uczestników PROMOCYJNA cena brutto STANDARDOWA cena brutto
(z tej samej placówki oświatowej) przy rejestracji i wpłacie do 10 marca 2013 r. przy rejestracji i wpłacie po 10 marca 2013 r.
1 osoba 495 zł 595 zł
Więcej niż 1 osoba 450 zł/osoba 550 zł/osoba

Jeśli z danej placówki zarejestruje się więcej niż jedna osoba, koszt uczestnictwa każdej z nich wyniesie tylko 450 zł brutto za osobę!

Standardowa cena (po 10 marca) za udział w konferencji dla jednej osoby to 595 zł brutto. Przy udziale w konferencji więcej niż 1 osoby z danej placówki koszt to 550 zł brutto za osobę.